Min första dag på Face

Idag vaknade jag upp kl 7.....Borjade packar mina grejer och kl 10.30 var jag inne i centrum i Skärholmen.  Jag hämtade några nagel produkter eller mina "nails stuff" och jag var klar kl 11.20.
   Jag rökade en cigarette med en capuccino och efter hade jag en drop in som hade akryl naglar. Shit...jag glömde min aceton hemma och måste fila bort hennes akryl .....Det tog 45 minuter ....Det var kl 13 när jag borjade och jag hade min nästa kund kl 14 .....Vad ska jag göra ....Jag ber ursäkt till den andra tjej och klarade halv över .  Men det var en jättebra dag alltogether. Tjejerna som jobbar där är jätte vänliga och jag har " a smoking partner " yeepeee...Now i ll never quit :))
    Imorgon har jag första kund kl 10. Och sen kl 14...... På kvällen träffar jag min vän Alina för att ficka.
    GOOD NIGHT AND GOOD LUCK ALLA


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback