Livet efter Operationen

NU väger jag 30 kilo mindre än december  och det känns sååå unbelieveble....livet har blivit normallt, jag äter normallt men inte så mycket som förre operationen, hoppas att tills juli ska jag bli under 100 .....Det är mitt mål. Nu trännar jag inte så ofta men jag plannerar att göra den varje vecka. För den att hända ska jag ta en ledig dag från jobbet och jobba bara 2 dagar per vecka . Ska ändå göra den från 1a juni för att jag ska plugga på 100% 3 dagar per vecka och många läxor. ( Kan tänka mig hur det är ...nu pluggar jag på 50 % och det känns att jag har inget tid ..Vad ska hända då?)


Jag har köpt 2 hantlar med 3 kilo varje  och trännar med de nästan varje dag på morognen medan jag titat på en snytt från nåt serie . Det känns som jag har muskler nu.

Permalink Gastric Bypass Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback