I am back:))

Det har varit länge sen jag skrev sista gången och jag har mycket att skriva om. Vad ska jag börja med? Ok kronologist har jag havrit i Rumänien sen kom jag tillbaka till Sverige  och sen åkte jag med min man till Teneriffa. Det har varit en lång och underbar semester och jag har lite bilder. 
    Första lite om Rumänien: Har varit där för 5 veckor och det har varit underbart. Har vilat,varit vid Svarta Havet en vecka , festat, träffat kompisar osv. Jag har lite bilder att visa.
Rumänien
Jag och mina gudförläldrars barn Vio och Andreea





Min födelsedags fest med min mamma och min gudmor Roxana




Tory- Min mammas hund en jätte busig Rottis






Jag på stranden innan jag blev jättebrun  :))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback