Jag har inte skrivit nåt för länge sen

Det har varit nästan en månad sen jag har skrivit nåt men nu kommer jag med nyheter. Ska skriva på swengleska :)))


Först personliga nyheter - Jag ska operara mig den 19e januari ....nu ska jag bli vacker ....Thank god its finally done....Men den skitdåliga nyheter har jag  fått från läkren är att jag måste borja flytande diet med Nutrilette den 19e december , förre jul . Så den har jul ska jag inte äta ...ska bara drika....soppa och shakes.




   

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jess

Fy va jobbigt att du måste gå på diet över jul! :( Men du ska se att det är värt det efteråt sen :O)

Postat av: Oana

Ja, jag vet den ...men ändå kan inte vara glad :)))) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback