Hej alla som läser blogen

Det vär en vecka ungefär sen jag har skrivit nåt. Jag har varit lite upptaget ....Halloween naglar :))), några bröllop naglar för förra helgen, min mans födelsedag fest på sondag  och så vidare .
    På helgen har jag tappat thummen nagel och hade ingen gelé hemma för att fixa den så tänkte jag att läga akryl .....fast jag är lite allergisk mot den .....Nageln har blivit stiletto nagel för halloween( för mig de ser ut som häxa naglar men de är sååå moderna )  ...Här kommer bilden på den och också några kunders ....såååå många vill ha bara vit fransk manikyr ......Värför? Jag skulle aldrig villja ha nånting som de andra har......jag vet sometimes man är lite sugen på vit fransk manikyr men inte hela tiden .......






 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jess

Fina! Fast jag gillar inte det där spetsiga modet! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback