Anna 's naglar ...glömde att ta bild på föterna

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Så snygga naglar!!! du e grym. Kram sarah

Postat av: keit

Ja verkligen. Det är den nakna sanningen. Varför skriver du på engelska ?



Det borde finnas mer info och skolor borde lära mer hur man gör snygga naglar man blir ju rädd när man ser allt där ute :-) Ha en skön helg.

Postat av: Oana

Hej keit..jag skriver på engelska för att det är lätaare för mig att saga vad jag menar....

Postat av: Anonym

Hej!

Besök gärna min bloppis. Jag har drygt 70 annonser av kläder, skor, smycken, väskor m.m. Det mesta kostar runt 50kr!

www.jennsansklader.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback