Min 4e dag med flytande diet

Ídag på morognen har jag vägt mig och efter 3 dagar har jag tappat 3, 6 kilo ....OMG...I cannot believe. Det har varit jättestresig ....I ve been hungry almost all the time ....Jag har fuskat igår med 2 hemgjord crutons  som var jättesmå men jag har klarat mig ...... Nu de blir lite lättare ...Idag ska på frisören inne i Skärholmen Centrum  hos Jennifer på Hair and Cosmetic ...hon är jätteduktig ...har varit hos henne förre krysningen och jag var jätte nöjd .... Här är en bild på mitt hår på krysningen.  Jag har lockig hår men jag älskar den rakt ..... Sen ska jag lägga en ny bild på den nyligen färgat håret.
   Puss Puss all som läser ...Äntligen har jag nåt att berätta om andra  än naglar


Permalink Gastric Bypass Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sarah

Va fina ni e, kram på dig tjejen

Postat av: SV: Oana

Tack gumman .....jag klarar mig fint :)))

Postat av: jess

Jätte fin i håret :O) Lycka till med dieten gumman!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback