Jag vill inte jobba hemifrån!!!

Jag har decided att inte jobba hemifrån och vill flytta till en salong ...det är lite konstig att ha maniskor på mitt eget vardagsrummet ...... de tittar runt och kollar på allt ....where s my privacy????....Besides i hate cleaning every single day !!...Det är svårt att ha ett rent rummet med mig och Peter .......Så kanske snart ska jag hitta en bra salong i en bra läge .
  

     MY BIG NEWS IS : JAG SKA SNART FYLLA 30 ÅR OCH PETER KÖPTE EN RESA TILL THAILAND SOM FÖDELSEDAG PRESENT ......HOW CUTE IS THAT? ...VI ÅKER 23e AUGUSTI OCH SKA VARA DÄR 15 DAGAR ....RUMMET HAR UTSIKT TILL VÅRA EGEN DEL AV POOLEN ...........YEEEEPEEEEEE .
Imorgon jag ska åka till thailands ambassad för att ta visa......och sen ska titta på en salong .....och ska också gå till vårdcentralen ......


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback